Szukaj

Pakiet #03-1 Spalanie oleju- s.benzynowy 0,5 l/1000km

SKU: 03-1
654,99 zł
Pakiet służy do oczyszczenia podzespołów silnika. Po wykonaniu procedur, zostanie usunięta usterka nadmiernego spalania oleju, wzrośnie moc i powróci optymalna praca silnika.
+ -
Opis produktu

Pakiet służy do oczyszczenia podzespołów silnika. Po wykonaniu procedur, zostanie usunięta usterka nadmiernego spalania oleju, wzrośnie moc i powróci optymalna praca silnika.

Korzyści:

  1. Znaczny wzrost mocy i wydajności silnika (szczególnie widoczne na wyższych biegach).
  2. Silnik bardzo szybko wkręca się w obroty.
  3. Dobrze działające czujniki odbierające sygnały z całego silnika.
  4. O wiele cichsza praca.
  5. Mniejsze wydatki na paliwo (auto mniej spala).
  6. Kompletna czystość w turbosprężarce przedłuża jej sprawne działanie.
  7. Oczyszczony katalizator i sondy lambda, starcza na dużo dłuższy czas.
  8. Nasmarowana instalacja wtrysku jest trwała i odporna na korozję.

Zawartość pakietu:

  1. 1 x Forte Fuel System Cleaner Advanced
  2. 1 x Forte Fuel&Emission Improver
  3. 2 x Forte New Generation Motor Flush
  4. 1 x Forte Top End Treatment
  5. 1 x Forte Valve Cleaner

Tylko teraz zamawiając pakiet, produkt TRW BRAKE CLEANER ZMYWACZ DO HAMULCÓW 500ML otrzymasz GRATIS!!!

Naprawa usterki:

Naprawa usterki polega na oczyszczeniu podzespołów silnika i przywrócenie możliwie najlepszego wykorzystania mieszanki. W tym celu należy wykonać kilka procedur:

  1. Oczyszczanie zaworów i kolektora ssącego

    Oczyścić zawory i kolektor ssący przy pomocy Forte Valve Cleaner (rozmiękcza nagar w rowkach i na pierścieniach tłokowych), zasysając go przez pod-ciśnienie zgodnie z poniższym filmem

    lub w przypadku silników powyżej 100 tys. km przebiegu, najlepszą metodą jest demontaż kolektora i oczyszczenie elementów ręcznie wykonując poniższe czynności:

    1. Odkręcić swięce zapłonowe.
    2. Podać na tłoki Forte Valve Cleaner 4 razy przez 3 sek.
    3. Obrócić ręcznie wałem korbowym, w celu rozprowadzenia produktu po cylindrach.
    4. Odczekać 15 min i powtórzyć procedurę.
    5. Pozostawić preparat na 12 godzin w celu całkowitego rozmiękczenia nagaru.
    6. Po 12 godz. należy przy użyciu rozrusznika, wydmuchać pozostającą na tłokach ciecz.
    7. Zamontować świece i przejść do kolejnego punktu.

    Dokładny proces ręcznego oczyszczania zaworów i kolektora ssącego został przedstawiony w filmie zamieszczonym na koniec opisu.

  2. Oczyszczanie układu smarowania i układu zasilania paliwa

    Uwaga! Wszystkie produkty stosujemy razem (jednocześnie wlewamy wszystkie preparaty do baku i do oleju)!

    1. Wlać 1 x Forte Fuel System Cleaner Advanced + 1 x Forte Fuel&Emission Improver do baku (do 30 litrów benzyny). Produkty podczas pracy silnika, oczyszczą wtryskiwacze komory spalania, rowki i pierścienie uszczelniające cylindry.
    2. Wlać do brudnego oleju (przed wymianą) 2 x Forte New Generation Motor Flush (nie przekraczać górnego poziomu oleju na bagnecie).
    3. Wykonać jazdę oczyszczającą przy niskich obrotach (max. 3500 obr./min.) i małych prędkościach (max. 100 km/h) na dystansie ok. 50 km. (Uwaga! W przypadku stwierdzenia, że olej jest bardzo zagęszczony i brudny, oczyszczanie należy dokonać poprzez pozostawienie uruchomionego silnika na wolnych obrotach przez 1 godzinę (co 5 min. należy na chwilę podwyższać obroty do 3500 obr./min.).
    4. Wymienić olej (na zalecany przez producenta silnika) i wlać do niego 1 x Forte Top End Treatment.

Po zakończeniu procedury należy wykonać jazdę testową na odcinku 30 km, z szybkością obrotową w zakresie 3.5 tys. – 4.5 tys. Do kompletnego oczyszczenia dojdzie po wypaleniu paliwa z baku, nie mniej jednak pierwsze efekty powinny być widoczne po przejechaniu 2 tys. km.

UWAGA! Jeżeli wyniki nie byłyby zadowalające, należy wlać do układu smarowania dodatek Forte Seal Conditioner, którego zadaniem jest uelastycznienie wszelkich gumowych uszczelnień w tym uszczelniaczy zaworowych. W wyniku ich stwardnienia, może dochodzić do wycieków.

Dokładny proces naprawy usterki został przedstawiony na poniższym filmie. (Uwaga! W filmie przedstawiono inny zestaw produktów, prosimy do oczyszczania układu zasilania paliwa (krok 2) zamiast produktów 2 x Fuel System Cleaner oraz 1 x Petrol Saver użyć produktów 1 x Forte Fuel System Cleaner Advanced oraz 1 x Forte Fuel&Emission Improver).

Zobacz biuletyn techniczny w PDF

Procedura profilaktyczna:

Żeby usterka nie wracała należy co 15 tys. km (przy okazji wymiany oleju) wdrożyć procedurę profilaktyki Forte. Pakiet profilaktyczny kupisz tutaj.

  1. Wlać 1 x Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner do baku i dopełnić zbiornik do maksimum paliwa PB.
  2. Wlać 1 x Forte New Generation Motor Flush do brudnego oleju (przed wymianą). Uwaga! W silnikach o większych pojemnościach należy stosować 1 dawkę (0.4 L) na ok. 4 litry oleju. Następnie wykonać jazdę oczyszczająca na dystansie ok. 30 km, przy zachowaniu niskich szybkości obrotowych nie więcej niż 2.2 tys./min.
  3. Wymienić olej i filtr. Do nowego oleju wlać 1 x Forte Top End Treatment.

Zobacz popularne usterki Twojego samochodu, które możesz naprawić produktami Forte.

Specyfikacja
PaliwoBenzyna