Szukaj

Pakiet #05-1 Częste regeneracje filtra cząstek stałych DPF/FAP, paliwo w układzie

SKU: 05-1
Data dostarczenia: 1-2 days
734,99 zł
Pakiet jest przeznaczony do eliminacji usterki częstych regeneracji filtra cząstek stałych DPF/FAP. Po oczyszczeniu podzespołów powraca optymalna praca silnika, wzrasta moc i moment obrotowy, spada spalanie paliwa.
+ -
Opis produktu

Pakiet jest przeznaczony do eliminacji usterki częstych regeneracji filtra cząstek stałych DPF/FAP. Po oczyszczeniu podzespołów powraca optymalna praca silnika, wzrasta moc i moment obrotowy, spada spalanie paliwa.

Zawartość pakietu:

  1. 2 x New Generation Motor Flush
  2. 1 x Top End Treatment
  3. 1 x Diesel Injector Treatment
  4. 1 x Advanced Diesel Fuel Conditioner
  5. 1 x DPF Cleaner and Regenerator
  6. 1 x Diesel Intake Cleaner

Tylko teraz zamawiając pakiet, produkt TRW BRAKE CLEANER ZMYWACZ DO HAMULCÓW 500ML otrzymasz GRATIS!!!

Naprawa usterki:

Naprawa usterki polega na oczyszczeniu podzespołów silnika i przywrócenie możliwie najlepszego wykorzystania mieszanki. W tym celu należy wykonać kilka procedur:

  1. Oczyszczanie układu kolektora dolotowego

    Oczyścić układ kolektora dolotowego i EGR za pomocą Forte Diesel Intake Cleaner. Diesel Intake Cleaner zapewnia następujące korzyści:

    • Czyści zawory regulujące dopływ powietrza i przywraca ich prawidłowe funkcjonowanie.
    • Czyści czujniki ciśnienia powietrza i odtwarza sygnał sterujący.
    • Zwiększa wydajność i zapewnia mniejsze zużycie paliwa.

    Uwaga! Forte Diesel Intake Cleaner może spowodować uszkodzenie lub odbarwienie lakieru.

    Sposób stosowania:

    • Pierwszy etap

      Oczyszczanie powinno się zacząć do rozmontowania gumowych i plastykowych części układu dolotowego. Następnie przy pomocy preparatu i miękkiej szmatki należy oczyścić je ręcznie. Po każdym podaniu preparatu na zanieczyszczoną część należy odczekać kilkanaście sekund. Czas ten pozwoli preparatowi na lepszą reakcję z usuwanymi substancjami.

    • Drugi etap

      Przeprowadzamy na pracującym silniku. Oczyszczanie zaczynamy od odłączenia zaworu AGR, turbosprężarki i intercoolera. Przed przystąpieniem do oczyszczania należy zaopatrzyć się w twardy płaski przedmiot w celu zdławienia przepływu powietrza. W czasie czyszczenia należy utrzymywać pracę silnika w ok. 2.500 obrotów na minutę. Naciskamy zawór aerozolu dwa lub trzy razy, wtryskując preparat do kolektora. Następnie przysłaniamy wlot kolektora płaskim twardym przedmiotem, w celu ograniczenia hałasu i zwiększenia szybkości zasysanego powietrza z preparatem. Gdy silnik powróci do normalnej pracy, powtarzamy sekwencję aż do wyczerpania zawartości pojemnika Oczyszczanie nie powinno trwać krócej niż 15 minut. W tym czasie cała zawartość pojemnika powinna być zużyta Po oczyszczeniu kolektora dolotowego system sterowania przywróci prawidłowy skład i spalanie mieszanki. Silnik będzie lepiej pracował na wolnych obrotach, odzyska utraconą moc i spali mniej paliwa.

  2. Oczyszczanie układu smarowania i układu zasilania paliwa

    Uwaga! Wszystkie produkty stosujemy razem (jednocześnie wlewamy wszystkie preparaty do baku i do oleju)!

    1. Wlać 1 x Forte Diesel Injector Treatment do opróżnionego filtra paliwa lub jak jest możliwość, zastosować czyszczenie w obiegu zamkniętym.
    2. Wlać 1 x Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner + 1 x Forte DPF Cleaner and Regenerator do baku (do 50 litrów ON).
    3. Wlać do brudnego oleju (przed wymianą) 2 x Forte New Generation Motor Flush (nie przekraczać górnego poziomu oleju na bagnecie).
    4. Wykonać jazdę oczyszczającą przy niskich obrotach (max. 3500 obr./min.) i małych prędkościach (max. 100 km/h) na dystansie ok. 50 km. (Uwaga! W przypadku stwierdzenia, że olej jest bardzo zagęszczony i brudny, oczyszczanie należy dokonać poprzez pozostawienie uruchomionego silnika na wolnych obrotach przez 1 godzinę (co 5 min. należy na chwilę podwyższać obroty do 2500 obr./min.).
    5. Wymienić olej (na zalecany przez producenta silnika) i wlać do niego 1 x Forte Top End Treatment.

Po wykonaniu oczyszczania układu smarowania i kolektora ssącego, należy zresetować system regeneracji, wprowadzając informację, że zamontowano nowy filtr cząstek stałych. Należy system regeneracji „nauczyć”, że zmieniły się parametry pracy w związku z oczyszczeniem podzespołów. Następnie należy wykonać jazdę testową na odcinku 30 km. Po jeździe testowej wykonać ręczną regenerację filtra, wykorzystując urządzenie diagnostyczne. W razie konieczności, po jeździe testowej, ponownie zresetować system i wykasować ewentualne błędy domyślne.

Dokładny proces naprawy usterki został przedstawiony na poniższym filmie.

Zobacz biuletyn techniczny w PDF

Procedura profilaktyczna:

Żeby usterka nie wracała należy co 15 tys. km (przy okazji wymiany oleju) wdrożyć procedurę profilaktyki Forte. Pakiet profilaktyczny kupisz tutaj.

  1. Wlać 1 x Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner do baku i dopełnić zbiornik do maksimum paliwa ON.
  2. Wlać 1 x Forte New Generation Motor Flush do brudnego oleju (przed wymianą). Uwaga! W silnikach o większych pojemnościach należy stosować 1 dawkę (0.4 L) na ok. 4 litry oleju. Następnie wykonać jazdę oczyszczająca na dystansie ok. 30 km, przy zachowaniu niskich szybkości obrotowych nie więcej niż 2.2 tys./min.
  3. Wymienić olej i filtr. Do nowego oleju wlać 1 x Forte Top End Treatment.

Zobacz popularne usterki Twojego samochodu, które możesz naprawić produktami Forte.

Specyfikacja
PaliwoDiesel