Szukaj

Pakiet #03b-1 silnik benzynowy - nadmierne spalanie oleju - Toyota

SKU: 03b-1
654,99 zł
Pakiet służy do oczyszczenia podzespołów silnika. Po wykonaniu procedur, zostanie usunięta usterka nadmiernego spalania oleju, wzrośnie moc i powróci optymalna praca silnika.
+ -
Opis produktu

Pakiet służy do oczyszczenia podzespołów silnika. Po wykonaniu procedur, zostanie usunięta usterka nadmiernego spalania oleju, wzrośnie moc i powróci optymalna praca silnika.

Korzyści:

  1. Znaczny wzrost mocy i wydajności silnika (szczególnie widoczne na wyższych biegach).
  2. Silnik bardzo szybko wkręca się w obroty.
  3. Dobrze działające czujniki odbierające sygnały z całego silnika.
  4. O wiele cichsza praca.
  5. Mniejsze wydatki na paliwo (auto mniej spala).
  6. Kompletna czystość w turbosprężarce przedłuża jej sprawne działanie.
  7. Oczyszczony katalizator i sondy lambda, starcza na dużo dłuższy czas.
  8. Nasmarowana instalacja wtrysku jest trwała i odporna na korozję.

Zawartość pakietu:

  1. 1 x Fuel System Cleaner Advanced
  2. 1 x Fuel&Emission Improver
  3. 2 x New Generation Motor Flush
  4. 1 x Top End Treatment
  5. 1 x Valve Cleaner

Tylko teraz zamawiając pakiet, produkt TRW BRAKE CLEANER ZMYWACZ DO HAMULCÓW 500ML otrzymasz GRATIS!!!

Naprawa usterki:

Naprawa usterki polega na oczyszczeniu podzespołów silnika i przywrócenie możliwie najlepszego wykorzystania mieszanki. W tym celu należy wykonać kilka procedur:

  1. Oczyszczanie zaworów i kolektora ssącego

    Oczyścić zawory i kolektor ssący przy pomocy Forte Valve Cleaner (rozmiękcza nagar w rowkach i na pierścieniach tłokowych), zasysając go przez pod-ciśnienie zgodnie z poniższym filmem

    lub w przypadku silników powyżej 100 tys. km przebiegu, najlepszą metodą jest demontaż kolektora i oczyszczenie elementów ręcznie wykonując poniższe czynności:

    1. Odkręcić swięce zapłonowe.
    2. Podać na tłoki Forte Valve Cleaner 4 razy przez 3 sek.
    3. Obrócić ręcznie wałem korbowym, w celu rozprowadzenia produktu po cylindrach.
    4. Odczekać 15 min i powtórzyć procedurę.
    5. Pozostawić preparat na 12 godzin w celu całkowitego rozmiękczenia nagaru.
    6. Po 12 godz. należy przy użyciu rozrusznika, wydmuchać pozostającą na tłokach ciecz.
    7. Zamontować świece i przejść do kolejnego punktu.

    Dokładny proces ręcznego oczyszczania zaworów i kolektora ssącego został przedstawiony w filmie zamieszczonym na koniec opisu.

  2. Oczyszczanie układu smarowania i układu zasilania paliwa

    Uwaga! Wszystkie produkty stosujemy razem (jednocześnie wlewamy wszystkie preparaty do baku i do oleju)!

    1. Wlać 1 x Forte Fuel System Cleaner Advanced + 1 x Forte Fuel&Emission Improver do baku (do 30 litrów benzyny). Produkty podczas pracy silnika, oczyszczą wtryskiwacze komory spalania, rowki i pierścienie uszczelniające cylindry.
    2. Wlać do brudnego oleju (przed wymianą) 2 x Forte New Generation Motor Flush (nie przekraczać górnego poziomu oleju na bagnecie).
    3. Wykonać jazdę oczyszczającą przy niskich obrotach (max. 3500 obr./min.) i małych prędkościach (max. 100 km/h) na dystansie ok. 50 km. (Uwaga! W przypadku stwierdzenia, że olej jest bardzo zagęszczony i brudny, oczyszczanie należy dokonać poprzez pozostawienie uruchomionego silnika na wolnych obrotach przez 1 godzinę (co 5 min. należy na chwilę podwyższać obroty do 2500 obr./min.).
    4. Wymienić olej (na zalecany przez producenta silnika) i wlać do niego 1 x Forte Top End Treatment.

Po zakończeniu procedury należy wykonać jazdę testową na odcinku 30 km, z szybkością obrotową w zakresie 3.5 tys. – 4.5 tys. Do kompletnego oczyszczenia dojdzie po wypaleniu paliwa z baku, nie mniej jednak pierwsze efekty powinny być widoczne po przejechaniu 2 tys. km.

UWAGA! Jeżeli wyniki nie byłyby zadowalające lub w celu osiągnięcia większej redukcji spalania oleju, należy wlać do układu smarowania dwa dodatki: Forte Seal Conditioner oraz Forte Oil Fortifier. Zadaniem Forte Seal Conditioner jest uelastycznienie wszelkich gumowych uszczelnień w tym uszczelniaczy zaworowych (W wyniku ich stwardnienia, może dochodzić do wycieków), natomiast Forte Oil Fortifier spowoduje lepsze uszczelnienie cylindrów dzięki zwiększeniu filmu olejowego.

Dokładny proces naprawy usterki został przedstawiony na poniższym filmie. (Uwaga! W filmie przedstawiono inny zestaw produktów, prosimy do oczyszczania układu zasilania paliwa (krok 2) zamiast produktów 2 x Fuel System Cleaner oraz 1 x Petrol Saver użyć produktów 1 x Forte Fuel System Cleaner Advanced oraz 1 x Forte Fuel&Emission Improver).

Zobacz biuletyn techniczny w PDF

Procedura profilaktyczna:

Żeby usterka nie wracała należy co 15 tys. km (przy okazji wymiany oleju) wdrożyć procedurę profilaktyki Forte. Pakiet profilaktyczny kupisz tutaj.

  1. Wlać 1 x Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner do baku i dopełnić zbiornik do maksimum paliwa PB.
  2. Wlać 1 x Forte New Generation Motor Flush do brudnego oleju (przed wymianą). Uwaga! W silnikach o większych pojemnościach należy stosować 1 dawkę (0.4 L) na ok. 4 litry oleju. Następnie wykonać jazdę oczyszczająca na dystansie ok. 30 km, przy zachowaniu niskich szybkości obrotowych nie więcej niż 2.2 tys./min.
  3. Wymienić olej i filtr. Do nowego oleju wlać 1 x Forte Top End Treatment.

Zobacz popularne usterki Twojego samochodu, które możesz naprawić produktami Forte.

Specyfikacja
PaliwoBenzyna